zaterdag 31 december 2011

2011 gaat en 2012 komt eraan en mijn top 10 van 2011 en Challenge for you 39

Voor alle trouwe lezers, volgers en bezoekers van mijn blog een heel goed 2012 gewenst.
Foto is heb ik het vorig Nieuwjaar gemaakt.

Bij Challenge for you hebben ze weer een leuke sketch gemaakt die ik gisteren vroeg in de avond
ook nog snel heb gemaakt.


Dit is mijn favoriete scrap top 10 van mijn gemaakt werk van dit jaar.


 Trouwalbum voor Niels en Mayke
 Gezichten atc
Kaart DCL 
Vlaggenlijn voor Amy`s 22ste verjaardag 
Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.

3 opmerkingen:

  1. Mooie top 10 Yvon! De beste wensen voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om jouw top 10 te zien, ziet er super uit!!
    Je kaart voor CFY is erg leuk, bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Top 10 Yvon! Je kaartje voor CFY vind ik ook erg mooi geworden. even snel gemaakt zeg je? Dat zie je er niet aan af; hij is heel mooi&afgewerkt:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...