zondag 4 december 2011

DCL #119 en veel kerstkaarten

Gisteren was het weer zaterdag dus DutchCardLovers tijd. De opdracht was deze keer van Marianne. Die ons een leuke uitdaging gaf om een kaart te maken met onderstaande afbeelding als inspiratie.

Natuurlijk wordt er weer een prijs gesponsord en deze keer door Crealies
 die een mooie stans sponsord.
Deze kaart heb ik gemaakt heb me met name door de kleuren laten inspireren en
natuurlijk door de kerstsfeer.

Verder ben ik gisteren aan de snelle kerstkaart gegaan, moet er nog zoveel maken dus even de turboknop aangezet en vandaag weer , wanders kan ik ze pas na kerst opsturen.

bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...