woensdag 28 december 2011

Ik kan weer zien

Ja jullie lezen het goed, heb vanmorgen mijn nieuwe bril gehaald en wat een verschil kan weer de letters op tv lezen, de monitor van de pc is duidelijker, een leesboek is weer beter te lezen. Kortom het werd wel tijd, maar heb bewust zolang gewacht omdat ik sinds ruim een half jaar mijn haren niet meer verf en dan heb je toch een ander gezicht dus wilde ik ook wachten tot ik meer de vredesduifkleur
had dan voorheen.
Ben super blij met mijn nieuwe aanwinst, een keer geen rood en dat na 3 of 4 brillen die rood waren. Zoals jullie zien ben ik nog steeds dol op aparte zijkanten ana het monteur de vorige was zwart met rode bloemen opdruk en deze mooi paars met transparante rondingen eruit.




5 opmerkingen:

  1. Vredesduifkleur en paars, een prima combinatie!! En ik ben schijnbaar niet de enige die niet meer verft. Had ik al veel eerder moeten doen...
    Nu nog een nieuw montuur :)

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh ja die zijkant is inderdaad super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, staat je prima! En je haar trouwens ook, vind dat wel iets pittigs hebben als het kort en asblond is! ;-) Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...