vrijdag 23 december 2011

Nederlandse swappers, kerst raamhanger en canvas

Dit is de eerste keer dat ik mee heb gedaan met de Nederlandse Swappers, hartstikke leuk om te doen. Je maakt iets (volgens opdracht en dat stuur je op naar de persoon waar je aan wordt gekoppeld in mijn geval was dat Corry. Kreeg net haar luciferdoosje met kerstornamentje binnen.
Dit leuke luciferdoosje kreeg ik van Corry, Corry bedankt hiervoor.
De achterkant en de kerst ornamentjes die ik van Corry kreeg.

Dit luciferdoosje met kerstornamentje heb ik Corry opgestuurd.


Kerstraamhanger.
Ster van takken (intratuin), de houten sterren beplakt met papier bij de scrapheap gekocht afgelopen zaterdag hoorde bij een mobile, en dan mooie ameryliss erop gebonden.

Gemaakt canvas voor Paola. Petra en ikke moeten nog steeds een keertje bij Paola op de koffie maar om een of nadere reden komt er iedere keer wat tussen. heb in augustus deze canvas al gemaakt van haar kinderen en kan hem nu dus pas tonen omdat Paola ene trouwe kijker is van mijn blog.
Paola Veel plezier ermee, hoop dat je hem leuk vindt.
Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...