maandag 26 december 2011

Smashbook

Komende tijd ga ik een smashbook maken, met allerlei dingen die me kunnen inspireren bij het scrappen. Soms gaat het over gevoel, dan leuke dingen, gedichten, verhaaltjes  kortom er komt van alles in te staan en wie weet verander ik nog wel en wordt het een soort van dagboek je weet het tenslotte nooit met mij.
Met de kaft was ik al enkele weken gelden begonnen en kwam op het idee om het smashbook zelf te maken door ? ja iemand op het scrap weekeind had het ook zelf gemaakt maar weet dus niet meer wie dat was. Sorry hiervoor.
De kaft heb ik beplakt met cadeaupapier wat bij de flow zat toen ik dit zag wist ik ook meteen dit wordt mijn kaft van mijn smashbook.
De binnenkant is zeer gevarieerd bladen uit ene muziekboek, effen papier, lijntjes papier maar ook kaarten verpakkingen van scrapmaterialen, pagina`s uit de pip agende en de flow agenda
(tnt vorig jaar en dit jaar)





bedankt voor je bezoekje

4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geworden Yvon, ben benieuwd naar al de inspiratie die er in komt. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Yvon. Ik heb er ook een (een gekochte) en smash met regelmaat en plezier diverse dingen hierin. Hierdoor wordt hij wel superdik, dus een eigengemaakte is handiger. Maar goed het maakt niet uit, gaat om het smashen tenslotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het zo leuk dat ik er ook een plekje in heb! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...