zondag 17 juli 2011

So SWEET

Met deze lay out was ik afgelopen donderdag bij Karin begonnen de basis was klaar. Heb hem vanmiddag afgemaakt, wilde perse het sjieke papier maar dan op mijn stijl verwerkt hebben zodat het niet zo sjiek is en moet zeggen ben er zeer tevreden over.


So Sweet


Gebruikte materialen;
wit cardstock, design papier van Tilda "fruit garden"net als veel embellisments, dan heb ik het groene kreukel lint en de zwarte knopen, touw en de paspop van Card & wishes, stempels zijn van Tim holtz, en de knopen en andere embellisments uit de oude doos, verder heb ik gebruik gemaakt van ene zwarte fineliner en zwarte inkt.

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon



8 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi geworden Yvon.
    Heerlijk al dat roze.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terecht dat je er tevreden over bent... Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist ja, SO SWEET!!!
    En mooie lay-out..

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf! de vogeltjes op het lijntje maken 't helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige layout Yvon, die stempel met die vogels op de lijnt je vind ik super !!
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is schi-te-rend!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw heel mooi Yvon ! Dit is zeker een inspiratie! Ik vind dat Tilda papier wel leuk maar meestal te zoet! Deze LO is perfect met dit papier !

    groetjes Joanie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...