zondag 31 juli 2011

Dare to Dream, To Pose, Our day & Happy Birthday

Rond 2 uur begon ik aan deze 2 lay outs had met de eerste moeite om ene leuke titel te kiezen maar uiteindelijk is dat dare to dream geworden, op de tweede lo moet nog ene data bij komen maar die weet ik niet is van Dave`s eerste heilig communie, persoonlijk vindt ik de eerste mooier maar denk dat het toch komt door mijn favoriete cardstock craft en de kleuren.
Dare to Dream
Gebruikte materialen:
craft cardstock, papier van Basic Grey (Wander), stans van Tim Holtz (radar`s),
stempel's van 7Gypsies, leeters stickers van Basic Grey en thickers,pons van EK succes,
zwarte fineliner en zwarte peralpen.
To Pose.
Gebruikte materialen:
Cardstock cream, designpapier van Bo Bunny (Mamma Razia), net als de stickers, letters van Prima Marketing, touw, knoop, zwarte fineliner en inkt.

Vanavond nog even verder gescrapt nog een lay out en ook nog een simpel kaartje beide naar aanleiding van een sketch op het scrapfever forum.

Lay out sketch week 29
mijn uitwerking ervan. 
Gebruikte materialen;
deisgn papier van Crate Paper (Portrait Collection), net als de chipboard die cuts en stickers, stempels van fiskars (tekst) vogels van Tim Holtz randstempel 7 Gypsies, vlinder K&C, zwarte inkt en fineliner.

Mijn uitwerking. 
Gebruikte materialen;
Craft cardstock, designpapier van Crate Paper (potrait collection), stempel (hero Arts),
 cosmo jet rhinestone en een zwarte gemstone, zwarte inkt en fineliner.
bedankt dat je een kijkje nam op mijn site.

5 opmerkingen:

  1. Het zijn 2 leuke "stoere" layouts geworden!! Mijn voorkeur gaat zeer zeker uit naar de 2e. Zoals je de indeling hebt gemaakt en de kleuren van de foto terugkomen...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super Yvon, ik zou niet kunnen kiezen, echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer mooie layouts gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...