vrijdag 1 juli 2011

enkele kaarten en nieuwe challenge bij Scrapdelight

Deze week diverse kaarten gemaakt die besteld waren de eerste 2 stonden  al op mijn blog en nu de laatste 4, is altijd leuk om te  doen een opdracht want dan wordt de kaart nog persoonlijker. gelukkig was Paola er heel tevreden over dus hopelijk de ontvanger van de kaart ook, maar denk het wel.

De eerste kaart is voor Zihan een Chinese jongen die in België bij een gast gezin
verbleef voor zijn studie de klokken heb ik gedaan die staan voor de tijd dat hij in België is geweest net als de landkaart in de Belgische kleuren, vandaar dat ik de kleuren combinatie ook in de kaart terug heb laten komen.

Deze kaart was voor Eva die in IJsland is geweest via school en nu weer terug naar huis komt gelukkig had Eva ene blog zodat ik daar een mooie foto vanaf kon halen. 

Deze kaart spreekt voor zich  Luuk en Miriam die dus 25 jaar getrouwd zijn. 

En de laatste was voor de zoon van het 25 jarig paar (zijn Italiaanse vriendin die bijna jarig is) hoop dat hij er ook tevreden over is, ze houdt van geel en olifanten dus dat zit wel goed.

En wederom weer ene nieuwe challenge bij scrapdelight las vanmiddag op hun blog dat ik een waardeboon heb gewonnen met de lay out van fellow Best of Show. kon wel een opkikker gebruiken na mijn zwarte periode. dus ben weer helemaal blij. Het zijn ook leuke challenge`s nu is het deze.
Dit is wat ik ervan heb gemaakt super leuk werk niet snel met paars dus moest echt zoeken naar paars papier en dat vond ik in het Cosmo Cricket papier kerst blokje.

Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog en tot de volgende keer.

Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    Wat heb je weer een stel mooie kaarten gemaakt!! Vooral de 25-jarige trouwkaart geeft me inspiratie. Mijn broer en schoonzus zijn namelijk op 23 juli 25 jaar getrouwd. Ik zal het resultaat tzt op mijn blog zetten.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...