zaterdag 9 juli 2011

Eindelijk weer eens een DCL kaart gemaakt

na een toch wel lange periode afwezigheid bij DutchCardLovers ben ik er weer bij. de sketch is gemaakt door Miriam en ze heeft gekozen voor een achthoekige kaart. dus ben ik ook aan de slag gegaan met deze sketch.

De sponsor van deze week is Cute stamps and cards, die een mooie prijs weggeven.


Je kan de hele week meedoen (15-7 tot 18.00 uur) om deze sketch te maken en te plaatsen op het blog van DutchCardLovers.http://www.dutchcardlovers.blogspot.com/
Dit is de sketch van Miriam en mijn uitwerking ervan.



bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Mooie papiercombinatie! De tekst is prachtig en de bloempjes maken het mooi af.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaarje heb je gemaakt Yvon. Best een moeilijke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij laat met deze kaart zien dat men, op het eerste gezicht totaal verschillende velletjes designpapier, toch tot een passend geheel kan combineren. Fantastisch gedaan!!! En mijn complimenten voor je nieuwe layout.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...