zaterdag 2 juli 2011

My garden my Beauty en Daughter a joy forever voor scrapdelight

My Garden my Beauty heb ik net gemaakt wilde eigenlijk wat anders maken maar vond deze foto`s toch wel heel mooi bij dit mooie Basic grey papier passen dus is het dit geworden. had liever andere letters genomen maar die had ik niet genoeg voorhanden, helaas.
Gebruikte materialen;
papier basis vel van basic grey als ondergrond, dan papier, stickers en rub ons van de serie
Hello Lusciouns, letter stickers oude lijn basic grey en een bruine fineliner en rose inkt, de achtergrond is bestempeld met een teksstempel (groene inkt) en vlekken (rose inkt).

En net nog een lay out van Amy gemaakt op de lekker Amerikaanse A4 super formaat 
op te scrappen. Deze LO heb ik gemakat naar aanleiding van de challenge op het scrapdelight blog, maak gebruik van een paspop op je lay out.


Mijn uitwerking, Daughter a joy forever.
Gebruikte materialen:
Craft cardstock, papier, stickers en cardstockstickers van Crate Paper: Restoration Collection
2 paspoppen van may road, thickers, letterstickers van pink paisley, touw, bruine inkt, fine liner, glaskraaltjes en een bruin klein zakje.
Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.
Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. yvon, ze zijn super geworden!!! Die van Amy vind ik erg mooi! Ook de tekst....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn gaaf! leuk om weer lo's van je tegen te komen, ik heb ze gemist! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...