zaterdag 16 juli 2011

DCL #99 en paspop en korsetten atctjes

De nieuwe sketch staat weer op het Dutch Card Lovers blog, deze sketch heb ik weer eens gemaakt. ben weer back in town. je kan nog tot vrijdag 22 juli 18.00 uur meedoen zie het blog van DCL.

De sketch
mijn uitwerking

Gebruikte materialen;
cradft cardstock wat bestempeld is met een tekststempel van hero arts, designpapier van Cosmo Cricket 1935, net als de embellisments, zwarte inkt, fineliner en pearlpen.


De postbode kwam net de atctjes over paspoppen en korsetten brengen wat zijn ze gaaf, de bovenste heb ik gemaakt ben ze helaas vergeten te fotograferen dus de andere heb ik geen voorbeeld meer van

Deze leuke atctjes heb ik ontvangen.


bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    Bedankt voor je reactie op mijn eerste challenge. Ik ben al volger van DCL en had jouw nieuwe challenge al gezien. Ik weet niet of ik deze week tijd heb om mee te doen, maar je zult zeker een keer een inzending tegenkomen...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie creaties weer! Vind vooral je DCL kaart erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit Yvon! Ik zou zeggen kijk eens naar onze Paspoppen. We kunnen ze tegen een gereduceerd tarief aanbieden mocht je belangstelling hebben! http://www.paspoppen-kerklau.nl

    Mvg, Kerklau-Import

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...