woensdag 27 juli 2011

Amy`s first car

Net nog snel een 50 minuten lay out gemaakt naar aanleiding van een speedskecth op het forum van scrapdelight. Is alleen niet zo speed want deze sketch stond er gisterenavond al op, maar zag hem vanmiddag en vond hem zo leuk dat ik er toch mee aan de slag ben gegaan. ben blij dat ik 4 foto`s van Sjenkie af he laten drukken, Amy vond Cinquecento zo lastig uit te spreken dat ze er sjenkie van heeft gemaakt gaaf toch zo`n super coole amy car.

De sketch
Heb de sketch een slag gedraaid omdat ik liggend foto´s had



Gebruikte materialen
als basis heb ik gekozen voor ene vel designpapier van Fancy pants oudere lijn, het gele is ene vel designpapier merk onbekend, swirls van kaisercraft, bloemen diverse, zwart inktblokje en de letters van making memories, thickers en cosmo cricket.

bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Echt een hele leuke lay out Yvon en mooi kleurengebruik ook. Super hoor zo'n 50 minutenscrap maar niets voor mij, ik moet uren denken of ik nou ditof dat bloemetje wil en hier of daar. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, knap dat je dat kunt in zo'n korte tijd! Ik vind hem erg mooi, de kleuren van de auto komen prachtig terug in je materialen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...