dinsdag 31 augustus 2010

everyone SMILES, Crazy girls en 4 you

Gebruikte materialen;
wit cardstock, papier echo park sweet summertime, stickers echo park, lettersstickers cosmo cricket, 2 chipboard figuurtjes van maya road, tule, vilttouw en roosjes lint.

En vanmiddag nog een lay out en kaartje gemaakt zodat ik de kwartaalchallenge af heb. Marjan onwijs bedankt voor de leuke opdrachten vond vooral de songteksten heel leuk om te doen ook moeilijk maar dat is net de uitdaging eraan.

JULI TECHNIEK
Borduur of naai op je lay out, heb gekozen voor wat borduursteekjes hier en daar en dat voel ik dus giga in mijn arm/pols, maar het is me gelukt.
Gebruikte materialen;
cardstock en papier, stickers, ketters en die cuts van bo bunny(mamarazia), stukje tule, pearls, borduurgaren en witte pen.

SEPTEMBER MERK
Kaart gebruik basic grey papier.

gebruikte materialen;
creme cardstock, papier en stickers Basic grey, strassteentjes, bloemen, touw, brad, groene stift en thickers.

Bedankt dat je een kijkje wilde nemen op mijn blog en eventueel een reactie achter hebt gelaten
Groetjes, Yvon

7 opmerkingen:

  1. Het is weer een hele mooie layout geworden Yvon.Ik kijk zo nu en een keer op je blog en wat ik dan voorbij zie komen is weer schitterend.

    Groetjes Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Lo's Yvon.
    Ben aleen in tegenstelling tot vele andere niet weg van dat lint met die grote bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allemaal weer heel erg leuk! ik vind het roosjes lint erg gaaf! waar koop je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebje weer veel gemáákt...! Zo verschillend allemaal en toch allemaal leuk/mooi. Mooie quote, die "everyone smiles..."

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lootjes heb je weer gemaakt, en zo veel ook. Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De grazy Girls vind ik echt prachtig en wat een lekker vrolijk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...