woensdag 1 september 2010

kerstkaarten week challenge

Monique is op het scrapotheekforum begonnen met een kerstkaarten week challenge iedere week 2 sketches of liften waar dan kerstkaarten van worden gemaakt, de eerste sketch kaart heb ik klaar de tweede half dus met een beetje geluk komt die vanavond ook nog klaar.
EN MIJN UITWERKING

gebuikte materialen;
cardstock blauw/groen en zwart, papiervan marianne design (old christmas) 3 roosjes, pearls en letters stickers van making memories.

 
MIJN UITWERKING
Gebruikte materialen;
creme cardstock, papier Graphic 45, letters prima Marketingnet als de strasssteentje en een
 groen organza lint.

bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog en wie weet tot ziens
Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Zeg het lekker nog een keer, leuk kaartje Yvon, ik moet er nog aan beginnen, morgen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...