zaterdag 11 september 2010

DCL #61, cards & things 48 en cardpatterns #81

Zo het is weer zaterdag en tijd voor nne nieuwe sketch op het DutchCardLovers blog. Deze keer werd de sketch gemaakt door Marianne. Heb er zelf een kerstkaartje van gemaakt met het nieuwe kerst papier van Marianne design. Je kan zelf nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur zie op het DCL blog.

 
Gebruikte materialen;
blauw cardstock, papier van marianne design, letters van making memories, witte pen en pearl pen

Gebruikte materialen;
 Wit kaart karton, oude lijn van jenni Bowlin, bloemenpons, digitale stempel van Margriet , knopen, roosjes, stukje blauw touw en ene rode stift.

CARD PATTERNS #81

Gebruikte materialen;
wit kaartkarton, oudere lijn van jenny Bowlin, rhinestones, rode stift . rode chalk inkt  stempel hero arts en digitale stempel van margriet

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. They are all beautiful, love the tree design on the christmas card and wow, gorgeous Card Patterns card with that magnificent stamp and doodling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Yvon.
    Ja ik weet het ik val in herhaling, maar ik wilde het hier ook even zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great cards! Love your take on the sketch. Thanks for joining us at Card Patterns,

    Anthea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Yvon ! Dank je wel voor het meedoen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the damask. Thanks for playing with us this week at Card Patterns.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...