zaterdag 18 september 2010

Dutch Card Lovers en een lift

Zo het is weer zaterdag dus tijd voor een sketch van DutchCardLovers #62 de sketch is gemaakt door Angèle, het was haar eerste sketch voor DCL en een hele leuke, heb er meteen 2 uitvoeringen van gemaakt zo leuk was hij.

Gebruikte materialen;
craft cardstock, bij de bovenste kaart is gebruik gemaakt van cuttlebug stansen en ijzeren ringen van crea motion, bij de onderste kaart heb ik diverse soorten lint, rhinestones, groen cardstock, cutlebugmal, bloemen, knoopje en een stukje touw voor gebruikt.

mijn uitwerking ervan
gebruikte materialen;
wit cardstock, Tim Holtz masks, tijd stempels ? stempel nietjes van Tim Holtz, glimmermist paars, geel en koper, letters en vraagtekens Prima marketing, nietjes en geel ijzerdraad.

bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer allemaal mooi uit Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes ,die bovenste is super!!
    En je lootje is ook hartstikke mooi geworden ,met die masks en de stempels ,leuk dat je 'm hebt gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor en wat een leuke kaartjes.
    Deze LO vind ik ook mooier dan het origineel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...