maandag 27 september 2010

effe pas op de plaats Dutch Crad Lovers #63

Ja het is weer zover, heb wel nieuwe medicijnen van mijn huisarts maar helaas komt er ook een onsteking in mijn rechterarm elleboog/pols, dus effe pas op de plaats, dus heel weinig scrap en pc op dit moment.
maar deze nieuwe sketch van DCL wil ik toch even laten zien net als de lay out die ik vorige week gemaakt heb, maar nog niet heb laten zien.
En mijn lay out naar aanleiding van een sketch op het scrapotheekforum. 

Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Hoi Yvon,

    Je kaart en je layout zien er weer fantastisch uit.Als je het niet er vind wil ik je layout een keer liften.

    Groetjes Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...