zondag 12 september 2010

2 kerstkaarten en een hartendoos

Op het scrapotheekforum heeft Monqiue een nieuwe extra kwartaalchallenge neergezet een sketch van een kaart, je kan een extra punt verdienen door een stempel te gebruiken  en die in te kleuren. Gelukkig had ik mijn marvy le plum en tombow stiften incl. blenderstift nog maar mijn fijne mototriek is echt niet meer wat het geweest is ben dan ook niet echt tevreden over deze kaarten maar plaats ze toch omdat ik weet dat het me echt niet meer lukt. Gelukkig was de sketch heel simpel maar het inkleuren duurde van beide kaartjes net een uur.

 
MIJN UITWERKINGEN
Gebruiktematerialen;
groen cardstock, papier onbekend, alle stempels zijn van Judith ze zijn zo gaaf, heb een bord, een kale boom, belletjes, kaarsje, lampje en een dennenappel gebruikt en ingekleurd met de tombow en marvy le plum stiften, verder enkele knopen, lint, rhinestones en een martha steward pons.

Gebruikte materialen;
witte kaart, papier onbekend, stempel van Verhees, pons van een ijskristal, rhinestones,  marvy le plum
en tombow stiften


Helemaal vergeten te laten zien deze hartendoos had ik vorige week zondag en maandag gemaakt voor Dorine om haar te bedanken voor het rijden naar Zandvoort natuurlijk gevuld met wat lekkers.




bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaarten weer en die harten doos is geweldig daar was ze vast erg blij mee.
    En je foto's zijn weer prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super foto's, kaartjes en wat een mooie hartendoos.
    Daar zal ze vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten en wat een gave foto's ook !! dat ontbijt ziet er wel heel erg lekker uit ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal weer heel relaxed uit Yvon!! OP naar het volgende uitstapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie hebben een rondje nederland gedaan, leuke foto's!

    en die christmas tree vind ik geweldig leuk! geniale stempel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die hartvormige doos ziet er echt super uit! En leuk dat jullie zo'n leuk weekend hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er erg gezellig uit Yvon, ik geloof vast dat jullie je erg vermaakt hebben...

    enneh, erg leuk om onze "skeve trots" nu zomaar op een Limburgs blog tegen te komen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...