zaterdag 28 augustus 2010

DutchCardLovers #59 en een oerhollands kaartje

Zo op het DutchCardLovers blog staat weer een nieuwe sketch #59 een zeer mooie met diverse lagen dus heb je zin en tijd je kan meedoen tot vrijdag 18.00 uur.

Sketch gemaakt door Rosalien

Oeps zie dat ik vorige week ene foutje heb gemaakt heb toen per ongeluk mijn kaart laten zien voor deze week en van DCl is het niemand opgevallen, jeteje wat ben ik een muts zeg.
DCL #59
dan zal ik mijn kaartje voor DCL#58 ook maar laten zien, jeetje ben er een beetje door overdonderd hoe ik dit heb kunnen doen.
DCL#58

En dan kwam ik via Margriet`s blog uit op digitale oer hollandse stempels die ik meteen aangevragad heb en daar is dit oerhollands kaartje zonet uit gekomen.
Margriet bedankt voor de digistempels.

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk Yvon!! Bedankt voor het meedoen. Het stempeltje komt z.s.m. naar je toe.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer leuke kaarten gemaakt Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Yvon! Heerlijk die rood-wit en blauwe kleuren!
    Morgen ga ik me ook aanmelden voor een gratis stempeltje ;)

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...