zondag 15 augustus 2010

Wat een scrapweer, dus 3 lay outs gemaakt

Zo sinds vanmiddag 3 lay outs gemaakt of eigenlijk 2.5 de eerste heb ik vanacht half gemaakt toen ik weer niet kon slapen dna is scrappen een  goed iets om te doen.  heb ze allemala gemakat voor de kwartaalchallenge van het scrapotheekforum.

FUN IN THE SUN

De eerste is voor de augustus foto challenge gebruik een foto van een zwembad of strandfoto, nou toen het in juni zo heerlijk warm was heb ik mijn bad(je) van 1.50 doorsnede opgezet voor wat afkoeling heerlijk om in te lezen en te slapen.

Gebruikte materialen;
wit cardstock, papier van little yellow bicycle (boardwalk), fabric stickers van little yellow bicycle (boardwalk), glimmermist sapphire en wheatfields, palmboom glimmerscreen, fotolint en rood bolletjes lint parels van prima marketing Fragments 'squares&rectangles' en een zwarte stift.

TO HAVE AND TO HOLD
Deze lay out heb ik gemaakt aan de hand van de augustus kleuren.

Vond deze foto mooi bij de kleuren van het papier passen de foto is in april in Zandvoort genomen toen ik daar een weekindje was met Dorine, dit is een stijl/kleuren die ik denk ik toch vaker ga gebruiken normaal gesproken ben ik meer van de sprekende kleuren ipv pastels maar heb er met plezier aangewerkt.


Gebruikte materialen;
papier van basic grey (capella), swirls tim holtz, bloemen prima marketing, basic grey (capella) stickers, strassteentjes, knoop, blaadjes, bruin touw slot met sleutel, bruine rhinestones, de naaimachine en heel fijn koperkleurig engelenhaar (kerst)

ENDLESS LOVE
De derde lay out is de augustus, songtekst van een lied van Bruce Springsteen ; Girls in their summer clothes, de foto`s zijn in Rome gemaakt in februari toen Amy en Dave daar 5 dagen waren deze foto paste perfect bij het mooie blauw van kaiser Craft, in de enveloppe heb ik een mini lay outje gemaakt
met de songtekst erop geprint.


 
Mini lay out
Gebruikte materialen;
wit en zwart cardstock, papier van kaiser craft (le chateau collection), letter stickers van pink paisley en thickers, enveloppe van maya road net als de vogeltjes, randpons van fiskars, glimmermist (wheatfields en patina) zwarte en witte stift en stukje fotolint.

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog een berichtje achterlaten is altijd leuk.

Groetjes, Yvon

8 opmerkingen:

  1. Zo! Jij bent productief geweest. Vind ze erg mooi, met name Endless Love! Die vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Yvon dat je de sketches en de kwartaalchalllenges zo hebt weten te combineren.
    Fijn dat je zo enthousiast mee doet. Dan doen we het tenminste niet voor niets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Yvon je bent lekker bezig geweest. Ik vind ze allemaal heel erg mooi, degene met de BG Capella is wel mijn favoriet, echt prachtig is hij.
    Ik heb zo bijna de hele lijn daarvan liggen en wil er nu heel snel mee aan de slag.
    Hij lijkt me ook mooi om mijn oude zwart/wit fam foto's mee te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt ze alle 3 super mooi gemaakt gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee Yvon wat ben jij goed bezig geweest. Stuk voor stuk prachtige layouts!!!

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal mooi maar ik ben helemaal weg van die "Zandvoortse" layout! Prachtig hoe die kleuren op de foto afgestemd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lay -outs heb je gemaakt Yvon,heerlijk he ,zo'n scrapweertje :)
    En dat moet je zeker vaker doen ,in die zachte kleuren scrappen ,want dat is je goed gelukt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, Yvon... wat gaaf dat je je zwembadfoto gescrapt hebt! Echt superleuk geworden! En die andere lootjes zijn ook al zo mooi! Echt toppie... Stampidoe is back in business ;-)Nu ik nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...