donderdag 19 augustus 2010

juli kleuren kwartaalchallenge ME en bestelling van Creabest binnen

Zo weer een lootje klaar, gisteren kon ik de rust niet vinden vandaag eigenlijk ook niet echt om te scrappen maar uiteindelijk kreeg ik rust in mijn lijf (terwijl mijn darmen helemaal van de leg zijn baalbaal maar ja die zijn nu eenmaal gevoelig). Heb de kleurenchallenge gedaan en ja er komt weer groen en zelfs rose in mijn papier voor (het wordt toch wel eng met mij, moet niet gekker worden)

ME
Gebruikte materialen;
Paars, wit en groen cardstock,  papier van the girls paperie (on holiday) 2 vlinders uitgeknipt en geembost met de cuttlenug, 3 brads, bloemen prima marketing, pearls van prima marketing, swirls maya road, letters pink paisley, paintdabber (pearl) bruine inkt , distresser, stempel van art impressions gestempel met versamark (achtergrond) en de hero arts tekststempel.


 
Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog en
misschien ook wel een berichtje achter hebt gelaten.
Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie layout Yvon!!! Gave tekst ook erbij... en dat papier van Marianne design is echt helemaal super! Gaat op mijn verlanglijstje... ;)

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moet niet gekker worden met je he, al die "rare" kleuren!!

    Maar helaas vind het toch een prachtlootje weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lootje weer en dat marianne design papier is wel heel erg mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke pittige kleuren, leuke layout!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...