zondag 29 augustus 2010

Queen for a day

Vandaag stond er een speedlift voor de kwartaalchalenge op het scrapotheekforum, toen ik wilde beginnen kwam net mijn schoonzus uit new zealand binnen gewandeld met voor mij een leuk pakketje. Heb vorig jaar met Lenny en Lizzy (hun dochters die toen ook in Nederalnd waren) een dagje gescrapt en natuurlijk mochten ze een goed gevulde pizzadoos meenemen naar Nw Zealand om verder te scrappen. Dus ben ik rond half 4 begonnen met scrappen toen Marleen weg was. Weet nog neit wat ik ervan moet denken zit nog in de twijfel wel of niet mooi.

DIT IS DE LIFT EN ALS JE ER MINIMAAL EEN SPEELKAART OP GEBRUIKTE VERDIENDE JE EEN EXTRA PUNT VOOR DE KWARTAALCHALLENGE (de speelkaart die ik gebruikt heb is ene echte oude speelkaart die ik op ene beurs gekocht heb en laat dat nu net de Queen zijn)

Als ik speelkaarten had gehad had ik hem bijna exact gelift, zo mooi vindt ik de originele maar helaas geen speelkaarten dus dat wordt een keertje naar de rommelmarkt voor speelkaarten.
Dit is wat ik ervan heb gemaakt

QUEEN FOR A DAY

gebruikte materialen;
papier van My Minds Eye (meadowlark) en Making Memories (lush), vintage speelkaart, roosjes, vilten rondjes,stukjes lint, zwarte thickers en rode letterstickers (cosmo cricket) rode stift en de stempelset van de reizende stempellap (scrapotheekforum)

 
Groetjes, Yvon

6 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...