dinsdag 17 augustus 2010

ben weer als van ouds bezig

Vandaag wederom 3 lay outs gescrapt en nog de nodige andere dingen gedaan (tja ik scrap nu eenmaal snel en zeker als ik alleen ben heb het  turboknopje weer ontdekt na  meer dan 2 maanden niet mogen scrappen maar zal toc op moeten letten anders gaat de turbo weer stuk en dat willen we niet.
De eerste is voor de kwartaalchallenge van de scrapotheek september titelsong  (Raemonn, supergirl) de tweede is voor een extra kwartaalchallenge; scrap deze sketch en het liefst op amerikaans A4 of een halfje heb gekozen voor de amerikaanse A4 omdat ik daar rnog een heel leeg album voor heb en terwijl ik dti typ kan het goed zijn dat ik daar mijn zandvoort foto`s in ga doen van april 2010 dan kan oktober 2010 er achteraan want dan ga ik weer 3 dagen naar Zandvoort. De derde lay out is gemaakt naar aanleding van de speedscrap op het Scrapdelight forum was inderdaad speedscrap nog geen uurtje insclusief ene kom yoghurt tussendoor, was dan ook een vrij makkelijke sketch, Desire bedankt voor de leuke sketch.

MY GIRL

Gebruikte materialen;
Creme cardstock, papier basic grey (capella), 3 tags, borderpons, stickers van basic grey, glitterswirls van prima marketing, 2 stoffen bloemen  prima marketing, roosjes lint (scrapdelight), rose vlinder, rose flos, roos van kant en rub ons van basic grey.

DE PLUKTUIN van TULPEN & ZO
Gebruikte materialen;
groen en wit cardstock, papier basic grey Oliver, stickers basic grey (oliver), swirls van prima marketing, bloemen  prima marketing, stempels van inkadinkado en een groene fine liner.
HEIDEROOSJES
Gebruikte materialen;
kraft carsdstock, papier kaiser Craft, stempel inkadinkado, stuk touw, 3 verschillende maten ronden ponsen, letters pink paisley en making memories, zwarte fine liner en witte pen


leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog en misschien ook wel een ractie achter hebt gelaten, bedankt daarvoor
Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Ik kom ze hier even in het groot bekijken ;)Wat ben jij weer druk geweest vandaag !
    Ik vind Supergirl gaaf ,met de tekst op de tags..maar ook de sketch heb je mooi gemaakt,stoere kleurtjes:):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi werk. Vooral de eerste.

    groetjes,
    Cynthia van der Wilk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze alledrie geweldig! Je bent weer helemaal terug he :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...