dinsdag 30 maart 2010

Grande, Più, Più grande

Oftewel groot, groter, grootst maar dan op zijn Italiaans, aangezien de foto gemaakt is in Rome. Een simpele en cleane lay out normaal gesproken vind ik ze dus heel mooi maar schijnbaar niet om te maken, heb de randen nog maar wat beinkt en nog 2 bloemen erop gemaakt want het was wel heel clean.
Deze lay out is eensketch van de lay out van 30 maart op het scrapotheekforum en wilde hem wel eens maken, wil het wel vaker gaan proberen om zo clean te scrappen wie weet wordt het nog wel mijn ding.

Grande
Più
Più grande

de journaling is als volgt;
Het glas 7-up wat je in je Rome kreeg was net zo groot als je hoofd, vandaar dat deze toch wel iets komische foto gemaakt moest worden. mmm wel een heerlijk gebakje.

Gebruikte materialen:
Cosmo Cricket (the boyfriend) als ondergrond een stukje van het Cosmo Cricket (garden varintie), bloemen zijn geponst van restjes Cosmo Cricket, stempel is van Stampington Kompany, de stiksteekjes zijn rub ons en er zijn 2 soorten thickers gebruikt.

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem juist supermooi. En het gaat je goed af hoor dat clean scrappen. Toch herken ik je stijl in dit lootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Yvon gaat je goed af hoor ik heb hem ook opgeslagen wil het ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig yvonne! die dochter van jou wordt trouwens ook met de dag mooier!
    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...