zaterdag 20 maart 2010

DCL #38 en kaartlift op het scrapotheek forum

De nieuwste sketch voor Dutch Crad Lovers staat er weer op dus iedereen kan weer meedoen met deze leuke sketch, volgende kaartje heb ik de 17de gemaakt maar nog niet laten zien was een lift op het forum van de scrapotheek.

DUTCHCARDLOVERS BLOG #38

Dit is de sketch gemaakt door Anja Curvers en de designteam leden mochten allen een digitale stempel  van Digital delights uitzoeken om mee een kaart mee te maken. Zelf heb ik gekozen voor een tekststempel omdat het inkleuren niet goed gaat met de motoriek van mijn hand.
Gebruikte materialen:
Oranje cardstock, papier van Scenic route, digitale stempel van Digital delights, lint eigen beheer en een vlinder stans met rhinestones

LIFT SCRAPOTHEEK FORUM

Gebruikte materialen;
Kraft cardstock, papier diverse lijnen van pink Paisley, lintje, touw, nietjes, rhinestones, bloemenpons en inktblokje
Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Ik ben even aan het bijlezen hoor... *bloos* Het ziet er allemaal weer geweldig uit, van Sisters Hope tot Fellow enz. Nog gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey fonny, hoe gaat het?
    sorry dat ik al even niet op je blog ben wezen gluren. dingen waren nogal hectisch hier en heb de computer even gelaten voor wat hij was *bloos*

    hoe dan ook het ziet er weer als vanouds geweldig uit op je blog, nu ga ik even bijlezen
    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...