zondag 28 maart 2010

Card & Things blog

Card & Things kaart.
Op het blog van Card & Things stond een kleuren challenge ook precies mijn kleuren blauw en rood, die heb ik vanavond ook nog gemaakt, (tja, ik scrap meestal snel) maar voel mijn nek/schouders nu toch wel maar je moet er wat voor over hebben o wat leuks te maken.

 
Gebruikte materialen;
Kraft cardstock, pappier Cosmo Cricket " The boyfriend", stukje lint, rode stift, 3 knopen, touw, brad,  stempel van inkadinkado, stempel van piep piep hoera (onbekend) en ene zelfgemaakte muisje.

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
.

 Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Leuk weer Yvon !! Dank je wel voor het meedoen !
    Stuur je mij je emailadres nog, dan kan ik je je prijs toesturen...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...