zondag 28 maart 2010

Tuesdaymorning , DutchCardLovers een paaskaartje en mijn F van het abc

Net de sketch van het blog TuesdayMorning gemaakt was een leuke sketch om nog een paaskaart van te maken. Gisteren stond de nieuwe sketch bij DutchCardLovers weer op het blog dus mijn uitwerking hiervan kan ik ook tonen de kaart is gemaakt naar aanleiding van de sketch van Miriam, Mijn F kaartje voor mijn ABC molen en nog een paaskaartje.


Gebruikte materialen:
Wit cardstock, papier van American Craft, broderiekant, knopen, stempels, nietjes en een stukje vilt-lint.



gebruikte materialen;
Wit cardstock, papier van American Craft, vlinder stans, geruit bruin lint, blauwe prima markering roosje en een tekst rub on

F voor mijn ABC molen


Gebruikte materialen:
 wit cardstock, papier Prima Marketing, chipboard bloem Cosmo Cricket, letters en swirls van Making Memories, stukje touw en een bedel met hart die staat voor de vriendschap

Paaskaartje

Gebruikte materialen;
Wit Cradstock, papier American Craft, lint American Craft en 2 stempels.

Bedankt dat jullie een kijkje namen op mijn blog.
Groetjes, Yvon


2 opmerkingen:

  1. Very cute card!

    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches.

    Theresa (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Great card! Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...