maandag 8 maart 2010

Workshop Mr. Pickle

Wat was het gisteren een super leuke maar ook gezellige dag. Rond kwart over 11 waren we in Heesch waar we natuurlijk eerst wat gingen shoppen, heb niet super veel gekocht omdat ik vandaag ga beginnen aan het Rome album van Amy en Dave. Dus wel 8 vellen Graphic 45, 5 vellen cosmo cricket (diverse lijnen door elkaar wel de nieuwe), 2 vellen skate papier met epoxy stickers, wat bards voor de bradmaker, wat ijzeren sterren en bloemen,een mooie Martha Steward pons en dat was het zo`n beetje. Na afloop op Manita gewacht en toen zijn we nog pannekoek wezen eten in Heesch, heerlijke pannekoek maar hij lag me zwaar op mijn maag waardoor ik tot vanacht last heb gehad, nu gelukkig niet meer. Want zometeen is de fysio weer ana de beurt en daarna croppen in Venray, dus de hele dag weer onder de pannen.
Omdat Lance eigenlijk de 19de februari zou komen kregen er 4 mensen waaronder Dorine en ikke nog een leuk scrappakket cadeau van hem omdat we alsnog naar deze workshop zijn gekomen de meeste hadden namelijk afgehaakt, super leuk pakket.
Kortom het was ene een hele leuke dag, dit is het album wat we gemaakt hebben ga er foto`s in gebruiken van het weekeindje Zandvoort wat nog moet komen 16 tot 18 april.
Het boek is wederom een ontwerp van karen Burniston.



Groetjes, Yvon

8 opmerkingen:

  1. tjonge wat een leuk boekje Yvon !! echt weer eens wat anders !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een super middag.Pakketje wat we gehad hebben was ook leuk.En Lance is inderdaad een grote knuffelbeer.
    Tot de volgende keer maar weer.

    Groetjes Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Yvon wat een leuke WS heb je gedaan en je boekje van Breda is ook super zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Yvon en dat pakket ziet er ook mjummie uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supergaaf album! ik vind dat huisje met het palmboomje te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap niet helemaal hoe het boekje in elkaar steekt, maar wat ik zie ziet er wel al super leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...