dinsdag 30 maart 2010

Heerlijk gescrapt gisteren

Dorine was hier om te croppen, omdat Manita en Diny niet konden. Tussendoor een heerlijke panini gegeten bij intratuin en nog een leuk mini salix (katjesboom )gescoort voor bij de vijver. Daarna zijn we weer aan de scrap gegaan hebmij G kaartje gemaakt voor mijn ABC molen en een lay out voor het scrapotheek forum, en nog enkele pagina`s voor het Rome album maar die toon ik pas als die helemaal klaar is omdat ik hem noch niet aan Amy en dave laat zien totdat hij klaar is Amy heeft de kaft wel gezien, moet zeggen dathij super wordt.

de letter G voor mijn ABC molen.

Dit gedicht heb ik een jaar of 10 geleden geschreven toen ik eindelijk had leren omgaan met de pijn en onmacht van de FM.


Gebruikte materialen,
papier van prima marketing, swirls van Making Memoires,letters van Cosmo Cricket en een randpons van EK succes )maar weinig suc6 wat een vervelende pons is dit heb toen een andere gekregen omdat de mijne niet goed ponste maar nu ponst deze na enkele malen gebruikt te hebben ook niet goed kwam nog niet eens door craft cardstock heen, dus voortaan geen ek succes ponsen meer voor mij.


En mijn Lay Out voor het scrapotheekforum.
Op deze lay out staat Dylan met 2 van zijn beste vrienden Bas en ferry, op Nederweert Live Binnen 2009 afgekort dus NLB09, vandaar deze titel



Gebruikte materialen.
Kraft cardstock, papier is van Elsie en van kaiserCraft, Shaken Not Stirred,verder wat ijzeren sterren, knopen, touw, nietjes en chipboard letters van Prima Marketing gebruikt.

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.
  Groetjes, Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...