zaterdag 3 april 2010

Miniboekje en kaartje voor Card & Things blog

Het miniboekje heb ik gemaakt naar aanleiding van de workshop die Marjan gaf op het scrapotheekforum, gisteren avond nog de foto`s erin gedaan toen was het boekje ook echt droog, het boekje is  namelijk bewerkt met gesso, verf en glimmermist, de kaart heb ik vanmorgen gemaakt naar aanleiding van de kleurenchallenge op het Card & Things blog en toen kam het mooie scenic route papier weer tevoorschijn jammer dat deze firma niet meer bestaat.

het ministrandboekje over fellow`s eerste bezoek aan het strand 2 welken geleden.


Gebruikte materialen,
5 bierviltjes, gesso, glimmermist, verf, stukje stof, schelpen stempels, rub ons en strans stickers, bindtouw met schelpen eraan en een stukje vilttouw.

CARD & THINGS #26

Heb er een geboorte kaartje van gemaakt voor het tweede kleinkind waar ik altijd mijn foto`s
af laat drukken.
Gebruikte materialen;
Groen cardstock, papier is van Scenic Route, spelbinder, lint, knopen, zwarte stift  en thickers.

Bedankt voor het bekijken van mijn blog,
Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...