dinsdag 6 april 2010

guest designer bij Scrappassion

O, ik zit bijna te stuiteren op mijn stoel, ik keek op het scrappassion blog en toen zag ik dat ik in de top 3 stond en dat ik in de maand mei guest designer ben yeahhhhhiiieeeee. De opdracht van maart was door Ingeborg Dijkstra verzonnen en het was deze; 5 bloemen, 4 stempels, 3 stukjes verschillend designpapier, 2 foto's en 1 titel van 1 woord. Tja en dit zijn dus echt super leuke uitdagingen. Heb er deze lay out voor gemaakt. Ben benieuwd wat de mei opdracht wordt komt goed uit dat ik zondag naar Zeist ga en de week erop zit ik in zandvoort met een uitstapje naar Simpel Scrappen dus als ik nog wat nodig heb kan ik meteen kijken wat ik nodig heb, (verzin gewoon smoesjes om wat te kopen, erg he)



Gebruikte materialen;
crèmekleurig cardstock, papier is van cosmo cricket lijn materiaal girl "inspiration, snip snip en measuring up, 3 stickers van Cosmo Cricket, ABC van October Afternoon, stempels hero arts,club scrap en merk onbekend, 5 bloemen prima marketing, knopen, brads, touw en bruine disterss inkt waar ik ook mee gestempeld heb.

Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam

  Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Hij is super Von!! En helemaal geweldig dat je guestdisigner bent!! Top meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave lo! succes met je gastdesingnerschap (wat een woord hihi)!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...