maandag 5 april 2010

Gisteren heerlijk bij marjan geweest

Wat hebben Dorine en ikke genoten Dorine was rond half 10 hier, maar aangezien de tomtom ons afrit 16 af stuurde kregen we een toeristische route te zien die overgens wel schitterend was heel mooie oude boerderijen, boomgaarden (helaas te vroeg voor de bloei) het was er echt mooi, op de terugweg Marjan maar even gebeld welke afslag we op de rotonde moetsen nemen (we reden maar gewoon 3 rondjes over de rotonde voordat ik Marjan eraan had haha en we wisten welke kant we op moesten maar het is goed gekomen).
Het scrappen lukte in eerste instantie niet zo bij mij, had de kwartaalchallnege mee en 4 soorten papier hiervoor en wilde met de groene beginnen maar aangezien groen toch al niet mijn favorite kleur is en zeker dit groen niet kreeg ik hem niet echt zoals ik wilde maar nu hij af is ben ik redelijk tevereden, daarna nog aan een lay out gewerkt voor de opdracht minstens 10 eyelets die heb ik af gekregen op de eyelets na omdat ik die niet bij me had (heb ik vanmorgen eerst afgemaakt. Toen frustratie omdat ik geen internet had (was werk van Dylan, nu heb ik internet maar gene draadloos maar via een kabel hij krijgt een week de tijd om dit probleem zonder gevolgen voor hem op te lossen) heb me de hele dag vrij rustig gehouden ook al kookte ik van binnen. heb vanmiddag dus nog maar ene lay out gemaakt voor de challenge en veel dvd gekeken.

De lay outs die ik gemaakt heb zijn naar aanleiding van deze challenge, april en mei beide de inspiratie challenge waar ik me door de kleur heb laten leiden en de mei techniek challenge gebruik minimaal 10 eyelets.



MEI TECHNIEK
Gebruik minimaal 10 eyelets. Heb er uiteindleijk 14 gebruikt.

Gebruikte materialen;
papier van scrap whitin reach, licht geel cardstock, pons van ek succes, 14 zilveren eyelets., stickers van My little yellow bicycle (Geneartion Z) en  thickers.

Bedankt dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,

    Het zijn weer stuk voor stuk leuke layouts.

    Groetjes Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig weer yvon en dat klinkt als een gezellig dagje!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...