dinsdag 20 april 2010

Scrapppasion challenge april


Heb gisteren dus wel de april Challenge van Scrappasion gemaakt je moest je laten inspireren door een advertentie incl. een oude schoolfoto heb nog een schoolfoto gevonden van de kleuterschool (waar die andere gebleven zijn is me een raadsel. Deze had ik al eens gescrapt maar heb hem opnieuw gescrapt omdat het er een was uit mijn begin periode (bang om mooi papier te gebruiken dat was zonde, gelukkig denk ik al jaren niet meer zo, knip gerust als ik iets moet hebben uit het midden van het vel .)Heb me door de kleuren en de knopen laten inspireren. Ook heb ik het rode papieren poppetje en een rood en wit bloemetje plakplaatjes van vroeger die je kreeg als je wat goed had gedaan erop verwerkt  (zag ze laatst in een winkel en heb er meteen gekocht jeugdsentiment) Wie herkent ze nog.


Groetjes, Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...