zondag 29 maart 2020

Condoleerkaart gemaakt.


Dit zijn de kaarten die je liever niet maakt, toch wil ik ze maken met een persoonlijke noot erin als het enigzins mogelijk is. De man van een vriendin heeft helaas de zware strijd verloren. Dat in deze toch al bizarre tijd, want nu is het niet mogelijk om zelf afscheid van hem te nemen en even mijn vriendin een echte knuffel te geven, dus hoop dat ik dat wel snel kan doen.
Roos, ik denk aan jou en je gezin met dit enorme verlies en groot verdriet.

Ik koos voor deze boomstam/schijf omdat mijn vriendin's man veel hout draaide, dus deze vond ik zeer toepasselijk,. Net als het gedichte wat ik vrijdag bij haar op Facebook plaatste, met een foto van een kommetje wat ik 2 jaar geleden van hem heb gekregen, wat ik al koesterde en nu natuurlijk nog meer. Want zijn handen hebben hier aan mee gewerkt, (meen dat het acacia hout was, maar helaas weet ik dat niet geheel zeker meer.
Het gedicht/foto plaats ik ook maar heb alleen de naam verwijderd van de overleden, uit respect voor de nabestaanden.



Kia Kaha, Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...