maandag 23 maart 2020

Veel liefs en Happy mail swap


Voor Johan`s moeder maakte ik net dit kaartje met het mooie magnolia papier. Toepasselijk bij het weer, dit papier. Binnenin wederom de stempel gebruikt, een knuffel met een vouw in het midden. Blijft mooi voor deze momenten, eigenlijk voor bijna ieder moment.


Verder heb ik vanmiddag mijn happy mail swap kaart opgestuurd,van de facebook groep Oneline Stamp Party, van Danielle en Sandra opgestuurd. wat was deze leuk om te maken. Natuurlijk weer een beetje al'a Yvon draai aangegeven. Maar dat mocht ook. Het papierr wat ik eogenlijk hiervoor had willen gebruiken daar had ik alleen 6x6 inch van en natuurlijk moest ik nu 28 cm hebben, dus koos ik voor deze omdat die onder lag en ik nog steeds niet veel mag traplopen. Maar ik vindt hemzelf mooi geworden hoop Sylvia, waarvoor ik hem mocht maken ook.



Lieve Groet en ben voorzichtig allemaal, Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...