vrijdag 20 maart 2020

Kaartjes voor Vitalis Peppelrode


Dochter Amy werkt in de zorg en ik zag op haar facebook pagina, om een kaartje naar Vitalis Peppelrode te sturen voor de bewoners die nu geen bezoek mogen ontvangen, ivm de corona uitbraak.
Dus als kaarten maken je hobby is, ga je aan de slag, woensdagmiddag Amy gevraagd, hoeveel bewoners er op hara afdeling woonden. Nou 14, dus 14x dezelfde kaart gemaakt. Ondertussen had ik al via messegner gevraagd hoeveel afdelingen er op Peppelrode waren, 12. Okè dan ook nog 12 kaartjes en een kaartje voor de receptie/administratie afdeling, alles in een doosje gedaan en net heeft Johan ze gepost.
Nu ga ik morgen weer verder met kaartjes maken eerst hier het zorgcentrum en dan zie ik wel hoever ik kom. Zo kan ik toch ook mijn steentje bijdrage, om iets goed te doen in deze moeilijke tijd voor velen.
Bovenstaand prakkendînksies (gedachtenkronkels), maakte ik vanmorgen, niet dat ik ongerust ben, ik zie wel of het komt of niet. Natuurlijk let ik wel op, want ik behoor ook tot de risico groep.




Lieve Groet en pas goed op jezelf en je medemens, Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...