maandag 16 maart 2020

Kaartjes afgemaakt


Ik was vorige week al begonnen aan de achtergrond van deze kaarten. 2 kaarten zijn gemaakt naar aanleiding van een kleuren challenge op 2 facebookgroepen en de andere 2 zomaar. Heb mijn mooie vlinder weer eens voor de dag gehaald, een stempel die nooit de deur uit zal gaan want ondanks zijn grote afbeelding, hou ik enorm van deze stempel. En voor de eerste keer mijn stokstaartjes maar eens gebruikt. Wat zijn ze cute. Klikok op de foto`s zodat je de details met name beter ziet want ik heb natuurlijk weer de geweldige Wink of Stella gebruikt, voor wat extra glim effect.



De kleuren challenge van de facebookgroep van Stempelen met..... Daar maakte ik onderstaande kaart voor. Bewust wat dsp erbij gebruikt omdat ik de achtergrond ook bewerkt had met Sahara sand, moest die kleur van mij nog een keer terug komen.




Op de facebookpagina van het SU-per Team Challenge pagina van Yvonne, stond een heerlijke voorjaars kleuren challenge, die ik voor onderstaande vlinderkaart gebruikte.



Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...