donderdag 5 maart 2020

Verjaardagskaart voor Petra


Gisteren was vriendin Petra jarig, helaas had ik om 14.00 uur fysio en daarna was ik totaal op. Dus kon ik er die dag niet heen, vanmorgen dus erheen gegaan. Wat voor kaart heb ik gemaakt, nou een leuke koffiekaart, met als cadeau, een middagje koffie drinken met lekkers bij Bici Barista. Toepassleijker kan bijna niet, cadeautje en kaart bij elkaar. Op de slagroom en de bruine rand vd koffiebeker heb ik wat glimmer gedaan zodat de kaart net dat extra'tje krijgt om er een super verjaardagskaart van te maken. 




En de binnenkant vd kaart, heb de tekst wit gemaakt, want natuurlijk (slim, dus niet) had ik hem al geschreven. Helaas komen de kleuren niet goed over het weer werkte vandaag niet mee, want ik had ook de envelop al dicht geplakt, haha


Lieve Groet Yvon...

4 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...