woensdag 1 april 2020

Ga zo door, Toppertje


Deze 13 kaarten maakten ik vanmiddag voor het personeel van het zorgcentrum hier in Nederweert. Morgen stop ik ze er in de brievenbus. Voor het personeel van iedere woongroep heb ik dus een kaart gemaakt, van zorg tot schoonmaak en natuurlijk de adminestratie/receptie, die in deze bizarre tijden toch een extra tandje bij moet zetten. Heb ze met liefde en plezier gemaakt.
Het liefst zou ik meer doen, maar helaas lukt dat  nog niet, vanwege mijn knie. Maar die gaat steeds iets beter, momenteel 3 stappen vooruit en 1 achteruit, ik kom er wel.


Lieve Groet en Kia Kaha, Yvon...

1 opmerking:

  1. Prachtig initiatief ! Dit zullen ze zeker waarderen ! Mooie kaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...