donderdag 16 april 2020

Weer een prakkendÎnksies en 2 kaarten klaar.



Deze prakkendînksies had ik nog niet laten zien hier, (sorry vergeet ze vaker, te plaatsen). Heb hem 4 april al geschreven, ga er verder niets over uitwijden maar was zeer emotioneel toen ik het schreef, Waarom.

Vandaag was het weer zeer mooi weer, gewandeld met mijn 2 vrienden (krukken), een condoleerkaart gemaakt voor onze oude overbuurvrouw die helaas overleden is (ze hield veel van bloemen dus ook bewust een bloemenkaart gemaakt met pasteltinten), buiten gezeten, gelezen en genieten vd zon en daarna nog 1 kaart gemaakt voor een verjaardag die ik helaas vergeten was. Oeps. Bij de verjaardagskaart heb ik een achtergrind gemaakt door mijn clearblok op de inktpad te deppen, wat water erop sprayen en later nog een stempeltje erop uit de poppies stempelset. Zo creerde ik deze achtergrond.





Lieve Groet en Stay Save, Yvon...

1 opmerking:

  1. Hey Yvonne, je kaartjes zijn mooi.
    De kleuren op kaart 1 passen perfect bij de tekst en twee knalt wat meer, dat mag wel voor een jarige! Hou je gezond! X

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...