maandag 13 april 2020

Hollandse kaart en paas presentje


Deze Hollandse kaart maakte ik voor de facebook pagina van The creative Theacup, daar werd gevraagd om een Hollandse kaart te maken. ipv voor de tulpen die ik veel zag koos ik bewust niet voor tulpen. Had woensdagavond toevallig deze bloemen uitgeknipt, (had knipzin) en dacht he die ga ik gebruiken in combinatie met Hollandse stempels van de Stempelmakers.
De achtergrond daar staat de tekst van een couplet van het Wilhelmus. Hollandser kan bijna niet. Daarbij denkend aan het soms Hollands weer de papraplu en regenlaarzen erbij, afgewerkt met de tekst Oost, West, Thuis best ivm de nu heersende corona, vond ik deze tekst heel toepasselijk.



Voor de overbuuf heb ik dit presentje zaterdag gemaakt en gisteren aan de deur gelegd, terwijl ik aanbelde. Ze was weer blij verrast met dit kleine gebaar, helaas paste in het doosje wat ik gebruikt had maar 1 ei, dus de andere heb ik er los bijgedaan. Tja, de tik van vroeger om er gezichtjes op te tekenen die heb ik dus nog.

Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart in die Hollandse kleuren !
    Je paaspresentje is ook top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...