zaterdag 18 april 2020

Weer een verjaardagskaartje


Vanmiddag weer een verjaardagskaartje gemaakt, ik loop wat achter. Ga toch eens proberen om ene voorraadje aan te leggen, is misschien wat slimmer. Maar nu met het mindere weer lukt het weer even niet zo goed, maar goed dat ik laatst bloemen heb geknipt uit dsp. De houten vlinders en de stampers vd bloemen heb ik bewerkt met de Wink of Stella, blijf er verzot op. Verder kon ik mijn zilveren rhinestone`s niet vinden (lees mijn kamer moet opgeruimd worden, maar ja dan moet je knie mee willen werken), want ik meen toch dat ik er laatst had mee besteld.Of ze zijn echt op, wat ik me niet in kan denken. Dus op deze kaart zitten Candy Dots, die blijven  leuk en ben blij dat ik er toen dat ze eruit gingen een voorraad heb ingeslagen en overgenomen heb. De bladeren zijn op het dsp geplakt en de bloemen en tekst met 3d dots verhoogd opgeplakt om zo toch de diepte in deze kaart te krijgen.



Lieve Groet en Stay Save, Yvon...

1 opmerking:

  1. Heb ik ook last van ....te weinig verjaardagskaarten.
    Ben ook meteen inhaalslag bezig ....
    Je kaart is super mooi !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...