zaterdag 29 september 2012

RED DRESS DAY en kaartje dcl #157



Vandaag is het dus RED DRESS DAY, Wat is RED DRESS DAY?



Doe mee met Dress Red Day en draag rood! De Hartstichting roept alle vrouwen in Nederland op om iets rood te dragen. Zo vragen we aandacht voor hart- en vaatziekten bij vrouwen.
Wat is Dress Red Day?
Hart- en vaatziekten zijn doodsoorzaak nummer één bij vrouwen. Op Dress Red Day vragen we extra aandacht hiervoor. Dit doen we door zoveel mogelijk mensen in Nederland te vragen op deze dag rood te dragen.

Draag rood op Dress Red Day!
Toon uw betrokkenheid en draag rood op Dress Red Day. Een rode jurk, een rood shirtje, een rood overhemd of een rode stropdas. Alles kan en mag, zolang het maar rood is.
Zelf heb ik mijn rode schoenen aan, mijn RED DRESS Speldje en een rood shirt. (dit doe ik als gedachte aan mijn moeder die morgen 11 jaar geleden plots is gestorven aan een hartstilstand).

_____________________________________________________


Natuurlijk heb ik ook een kaartje gemaakt voor DCL deze week, Challenge #157
De challenge is deze week een kleuren uitdaging en verzonnen door Ellen.http://scrapsandmore-ellen.blogspot.nl/

De sponsor is deze week ScrapPlezier.
Met een super leuke prijs.

Dit is mijn kaart geworden, lekker weer met vlakjes, waar ik dol op ben. Je kan nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur. Dus heb je zin in een uitdaging doe lekker mee.

Gebruikte materialen; Witte kaart, diverse design papier merken, bloem rozet en de meeldraden zijn van het witte luik, blauw lint, parels en een tekststempel.


Bedankt voor je bezoek, groetjes Yvon

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...