woensdag 26 september 2012

Memories

Aan dit album ben ik gisteren begonnen, heb ik gemaakt voor Johan`s vader die vandaag 81 jaar is geworden. heb het steeds in dezelfde stijl gehouden zodat het rustig bleef. ben benieuwd naar zijn reactie. Zelf vindt ik het contrast met die zwart wit foto`s op dit papier zo mooi.




Jeetje wat erg, kreeg een anoniem bbtje hier dat er iemand miste, wie het geweest is weet ik niet (die anonieme dan maar het beste paard van de stal zie ik ineens dat die er niet opstaat, Onze enige eigen Dylan, sorry Dylan. Jij krijgt een ereplaats. Niemand die het opgevallen is, zelfs mij niet, schaam schaam. Gelukkig wel gefotografeerd.



Gebruikte materialen:
Chipboard waar ik de kaft van gemaakt heb en craft cardstock (de bladzijdes). Dan het papier van Kaisercraft "MIss Match collection", Die cuts van deze collectie, bloemen n rub ons "memories"van kaisercraft, Twine, pons ek succes, koperen hartje, bloemen en blaadjes voorzijde,
zwarte inkt en de bind itt all ring om het boekje in te binden.

Bedankt voor je bezoek, Groetjes Yvon.

18 opmerkingen:

  1. Hé vonneke, zoals belooft ook hier even spieken, ziet er super uit, enne gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonvader.
    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd ziet er heel mooi uit gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geworden Yvon. Mooie foto's ook allemaal. Wat een ontzettend leuk cadeau. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er toppie uit. Mooie herinnering voor je schoonvader.
    En voor hem nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Yvon.
    Daar zal hij heel blij mee zijn.
    Gefeliciteerd met je schoonvader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig gedaan Yvon eenmooi aandenken voor je schoonvader.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Boekje geworden Yvon!

    Groetjes,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig cadeau! die grote fiets op de voorkant is gaaf, waar is die van?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt allemaal gelukkig vond schoonvader (net als schoonmoeder het een super mooi cadeau, maar had niets anders verwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig album, mooie fiets voor op, is dat een stempel? Ik kan me voorstellen dat dit een cadeau is die in goede aarde valt, supermooi en geweldig om door te bladeren keer op keer en steeds weer nieuwe dingen te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er super uit, Yvon. Leuk, die foto's in zwart-wit en dan de blokjes in felle kleurtjes, dat geeft een heel speciaal contrast. Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi yvon, ik ben op het moment ook meer van het strakke.
    Je lo is ook erg leuk geworden.
    Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Yvon, zijn dat al de kleinkinderen? Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi cadeau heb je gemaakt en wat een prachtige leeftijd heeft je schoonvader bereikt! Gefeliciteerd nog Yvon en hopelijk mag hij nog lange tijd in jullie midden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi, maar hoeveel kleinkinderen heeft opa eigenlijk, want volgens mij mis ik er eentje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...