zaterdag 22 september 2012

DCL #156 en nog 2 kaarten dt werk

Cornelie heeft voor deze week een leuke challenge bedacht nl. DOTS, hoe of wat als er maar dots te zien zijn op je kaart.


Dit is mijn uitwerking met DOTS. je kan op het blog van DCL nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur


Deze challenge wordt gesponsord door de scrapheap 

Dan heb ik nog 2 kaarten klaar voor het Dt werk van ScrapPlezier, met het nog steeds mooie papier van Sears & Son.

Happy Birthday 
 
Voor deze kaart heb ik het volgende designpapier gebruikt, TrilbyCharming en Gentleman, stropdas stickers,verder een gebroken witte kaart, gesneden van cardstockrub ons Happy Birthday, pearls, zwarte inkt om mee te distressen en wat borduurgaren om wat steken te naaien.



Kast kaart.
Dit leuke model kwam ik tegen via Linn, de blouse had ik al klaar liggen en toen ik dit model kaart tegen kwam wist ik meteen die ga ik maken.
Gebruikte materialen voor deze kaart, craft cardstock, Designpapier TailorTrilbystropdas stickerbradskatoenkoord en verder een pons, bruine en zwarte inkt, klein stukje lint en een heel oude stempel van de blouse.

Als je goed kijkt zie je dat de brads niet helemaal tegen het papier zijn gedrukt maar er iets boven hangen zodat je echt het effect van een knop krijgt. Wat eruit steekt is gewoon een stukje lint.

Als je een stempel hebt kan je die ook op designpapier afdrukken en dan stukjes uitknippen, doe dit ook met andere papier en zo heb je een mooi gekleurde afdruk (in dit geval een blouse).De onderste strook papier met de bolhoedjes die zit onderaan het papier van Sears & Sons.

Scrap groetjes van Yvon.



8 opmerkingen:

  1. wat een productiviteeit! leuk allemaal zeg! je jurkje is een toffe vondst om zo de dots te verwerken!
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor, al je kaartjes! De dotskaart met het popje en haar leuke jurkje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een gave dingen zeg! Je paspop vind ik heel gaaf. De stropdassen vind ik echt een geweldige mannenkaart en die kast... te gek!
    Leuk dat ik heb gewonnen met de knopenchallenge. Een hele toffe verrassing. De andere twee kaarten vond ik ook van die superkunstwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten Yvon, ik vind die dotjes jurk zo leuk en je vintagekaarten heel erg origineel, leuk gedaan met die knopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van stippenjurkjes!! Heb er nu toevallig ook één aan. Je kaartje vind ik dan ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je gemaakt Yvon vooral de kastkaart vind ik heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent druk geweest! Je dotjeskaart is super, zo leuk dat jurkje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo leuk! ben helemaal verliefd op het jurkje, de mannenkaartjes zijn ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...