zondag 30 september 2012

Mam en enkele kaarten gemaakt

Vandaag is het 11 jaar geleden, dat ons mam plots stierf,  mis je nog steeds. Al is de pijn van dit plotse verlies, gelukkig wat minder aan het worden, maar ik denk nog bijna iedere dag aan je
XXX eur Von
Deze kaars brand vandaag speciaal voor jouw mam.



Gisteren enkele kaarten gemaakt. Deze gaat vandaag op de bus naar???

Gebruikte materialen;
Craft cardstock, papier van My Minds Eye (Miss caroline), 2 gestanste vlinders (gekregen), twine rood en rose, pearls, pons Martha Steward en een zwart inktblokje.

Dan een kaart wat meteen designerswerk is voor scrapPlezier. Heb in oktober zoveel jarige
dat ik alvast aan een voorraad ben begonnen. deze is natuurlijk ook op het blog van 
ScrapPlezier te bewonderen. heb een sketch van Mojo Monday 260 gebruikt. Neem eens een kijkje op hun blog zou ik zeggen er staan hele mooie sketches op. Onderstaande sketch heb ik gebruikt.


 Dit is de uitwerking van mijn kaart.
Gebruikte materialen:
Cardstock Vanilla, designpapier Miss Match Collection, Vlinder Die Cut van Miss Match Collection, Rode Twine en pearls pewter, verder mijn naaimachine voor het stikwerk.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, Groetjes Yvon

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je dag dag een beetje redelijk doorgekomen bent! Je moeder verliezen lijkt me een van de moeilijkste dingen in het leven, dus dit soort dagen zijn niet makkelijk lijkt me. Je kaarten zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met deze dag Yvon, mooi om je moeder op deze manier te gedenken. Je hebt prachtige kaartjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje late reactie, ik zag toevallig je post, maar het is en blijft altijd een moeilijke dag zo'n sterfdag, of verjaardag of feestdag of wat voor dag dan ook... Missen doen we altijd daar heb je gelijk in, de ene dag een beetje meer dan de andere.
    Maar mooie herinneringen blijven op een gegeven moment het beste in je hoofd hangen - gelukkig;)

    Prachtige foto .... je lijkt op haar volgens mij!

    Hart-onder-de-riem-reactie! ;)

    Groetjes José

    (snap nu ook waarom ik je post toevallig zag, dacht dat ik jou allang volgde en ging eens kijken in mijn lijst ... niet dus (shame on me!) nu dus wel.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey theгe! I juѕt discoѵered your wеbsitе: Bloggеr:
    Scrаρs & Beps van Stampiԁoe when Ι was
    searchіng геddіt.com. It loоks as thοugh
    someοne likeԁ yοuг site so
    much they deсіԁed to bоokmark it. I'll surely be coming here more often.

    http://www.realitysandwich.com/user/i80equipment
    Look into my page :: digger derricks

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...