woensdag 12 september 2012

Ga maar even zitten,

want heb veel te vertellen. Zoals jullie merken is er al ruim 11/2 week niets gepost omdat ik dus op vakantie was, (moet ook gebeuren), dus mijn kaart voor de DucthCardLovers moet nog gepost worden van afgelopen zaterdag, de uitslag van de DT wedstrijd van ScrapPlezier en nog wat over vandaag bezoek aan de internist waar ik mee begin. 

Op dit moment ben ik helaas nog niets echt iets wijzer geworden alleen dat ik volgens de internist me gene zorgen hoef te maken. Is al heel wat maar toch knaagt het nog steeds, dus helemaal gerust ben ik nog steeds niet zal wel slijten. Moet 24 oktober voor een endoscopie (geen prettig onderzoek) maar tegenwoordig gebeurd dit met een roesje was vroeger toen ik 16 was niet dus weet wat me te wachten staat. Dan de week erop de uitslag hiervan en tevens de bloeduitslag, heb ik vandaag moeten prikken. Kijken of ik nog steeds te hoge onstekingswaardes heb en te lage witte bloedlichaampjes. Dus afwachten maar weer......

Natuurlijk hier de kaart die ik heb gemaakt voor afgelopen zaterdag voor DutchCardLovers, Marianne had een leuke sketch voor ons genaakt.

Dit is mijn uitwerking ervan.
Heb natuurlijk weer een stempel en stansen van PTI gebruikt, ze zijn zo gaaf.

Voor ScrapPlezier had ik nog net op de valreep voor de vakantie een lay out gemaakt voor DT werk.

gebruikte materialen: Sears & Son designpapier van kaisercraft, Bowler Hat, Charming enTailor, vel craft cardstock, 2 stempels van kaisercraft graffiti  en  bingo cards , verder twinebrown en olive, rub ons Inspire brads antique inkt van Tim Holtz peeled paint . Verder materialen uit eigen voorraad.

Nog wat detail foto's.



En dan beter laat dan nooit de uitslag van de Designer wedstrijd bij ScrapPlezier.
Omdat er zoveel super mooie inzendingen waren opperde ik het idee om komend jaar eventueel met gast-designers te werken en Helena en Astrid vonden dit beide een goed idee, dus het zijn heel vele designers geworden i.p.v. 2 à 3.

Het waren maar liefst 25 inzendingen en zelfs enkele uit het buitenland. Dus echt moeilijk kiezen, maar we kwamen eruit, dit zijn ze geworden. 

Uitslag DT Call 2012.


SP-GDT's 2012 - 2013 :

SP-GDT - Guest Designers voor 2012 met de kans om 
vast SP-DT te worden in 2013 

Alida van der Brug 

Linn Post


SP-GDT's 2013 :

Op de valreep hebben wij gekozen om 6 Gast 
Designers voor 2013 te kiezen, die werken 
dus 2 maanden in het jaar 2013 met ons. 
Brigitta Raaijmakers
Henriette van Overbeek
Miriam Jansen
Rosalien Zwackhalen
Wendy Schoonhoven
Wiebine de Meer


Special SP GDT-ers:

Aangezien wij ook een aantal buitenlandse inzendingen 
hebben mogen ontvangen en daar zeer tevreden over
 waren hebben wij voor 4 van deze inzendingen 
iets speciaals bedacht, de vier die daar voor uitgekozen zijn :

Sara Lammar - Belgie

Dulcinea Silva - Portugal
Abigail Kirkpatrick - USA
Kristin Tweedale - USA
Ook een keertje als SD-GDT's in de periode 2012 - 2013

Iedereen GEFELICITEERD met deze uitslag en we hopen op 
een fijne samenwerking.

Dan nog een kort impressie van de vakantie, we waren 
24 juli 25 jaar getrouwd en naar aanleiding daarvan 
zijn we een week naar centerparcs het meerdal in Horst
geweest. 
Lekker bijna iedere dag uit wezen eten wat heerlijk was, 
bijna geen afwas, niet koken dat is vakantie. 
In het weekeind kwamen Amy, Dave
 en Dylan tot zondag en op zondag middag kwam 
Caroline nog (Dylan`s vriendin). We hebben genoten 
van deze week die eigenlijk weer te snel omwas,
 alhoewel ik toch ook wel blij was om weer in
 mijn eigen bed te slapen. 
Helaas was ik maandag niet echt fit dus bij thuiskomst
 ben ik meteen in bed gedoken (voordeel dat Johan zo
 goed als alles opgeruimd had toen ik wakker werd 
na bijna 4 uur slapen.) Dinsdag nog niet helemaal fit
 (misschien ook wel spanning voor de internist)?

              Natuur op het park

 Arcen met natuurlijk een ijs van Clevers ijssalon
Op woensdagavond was er een super mooie show "men at work"
Uitstapje op donderdag naar Vredepeel waar ook een expo is bezoeken. Helaas had Dave het te druk die dag omdat hij op vrijdag vrij had genomen anders was hij ons op komen zoeken. 
 De Duitse militaire begraafplaats in Yselsteyn, heel indrukwekkend. Ben niet snel stil maar
 dat werd ik daar.
Zaterdag  samen met de kinderen. 
Ja, ik heb ook een cocktail gedronken de groene was van mij (zonder alcohol dus).
De eekhoorntjes zaten steeds kort bij ns huisje wat veel mooie foto`s opleverde.
Zondag poco loco midgetgolf gedaan. 

Bedankt voor het lezen van dit hele boekwerk, liefs Yvon

6 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje erg schattig, mooie papiertjes en je Lo helemaal super met dat stempelwerk. Ik ben erg vereerd dat ik uit al die mooie inzendingen ben gekozen en ik heb er veel zin in.
    Sterkte met je gezondheid Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heb je gemaakt Yvon en de Lo is ook super zeg:)
    Wat naar dat je nog niet zekerheid hebt, maar ja je hoeft je niet druk te maken dus , nou dat is makkelijker gezegd dan gedaan he?
    heel bveel sterkte en een dikke knuff van mij
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is het op het Meerdal hé? Wij hebben er ook een prima vakantie gehad een paar jaar geleden. De lo is heel erg mooi!

    Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een lange post! De vakantiefoto's zien er erg leuk en gezellig uit.
    Kan me voorstellen dat je je toch nog ongerust maakt ondanks de geruststelling van de arts. En ja zo'n onderzoek lijkt mij ook niet echt grappig. Gelukkig dat ze een roesje geven tegenwoordig!
    Je kaart vind ik enig. Dat boompje van PTI is top he. Ik gebruik de kruin ook vaak voor andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gelukkig.... Er is nog leven in nederweert. Waar zit je? Druk? Sms gehad? Mail gehad? Hoehoe.....
    Tot die tijd maar even een digitale knuf. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vakantiefoto's!
    Je kaart is super en de lay-out natuurlijk ook!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...