woensdag 19 september 2012

Jeetje loop overal mee achter DCL #155

Loop dus overal mee achter, dit omdat ik al meer dan 2.5 week slecht slaap,merkte dat ik niet echt meer functioneerde. Maar afgelopen nacht geslapen als ene blok, ben op de logeerkamer gaan liggen (wel met mijn eigen matras wat dus te klein was, maar dat heb ik opgelost door er het winterdekbed tussen te proppen) en heb van iets na 22.00 uur geslapen tot vanmorgen iets over 8-en. Voel me meteen al een stuk beter. Niet dat ik al zo fit ben maar toch het scheelt wel als je een goede nachtrust hebt.

Dus beter laat dan nooit hierbij mijn DCL kaart #155, notabene mijn eigen challenge.

De opdracht was maak gebruik van minimaal 5 knopen

Natuurlijk is er ook deze keer een sponsor,papercraft. Je kan nog tot vrijdag 18.00 uur meedoen aan deze leuke knopen challenge.

Dit is mijn uitwerking.
Gebruikte materialen;
Witte kaart, papier? kreukellint, knopen, twine, ek succes pons circles large edger, natuurlijk ook weer een leuke stans en stempels van PTI en een blauwe fineliner.

Dan wil ik nog wat laten zien.
Toen Amy een jaar of 2.5 werd is op de peuterspeelzaal een foto van haar gemaakt die heb ik toen verstuurd naar een firma die daar een borduurpatroon van maakte, koste wat maar dan had je ook wat een patroon met kleurentabel. Dus borduurstof gekocht en al het garen erbij. Maar er kwam de klad in na een poos, dan pakte ik het weer even op maar nee , het was niet helemaal mijn ding de uitdaging ging er vanaf toen ik de achtergrond nog moest borduren. Helaas brak er later ene tijd aan dat ik niet meer kon borduren (nog steeds niet trouwens omdat ik geen naald meer kan vasthouden, helaas.
Gelukkig heb ik een schoonbroer die ook borduurt en die heeft het voor me afgemaakt, ben er super blij mee en wat ga ik er nu mee doen, ja jullie raden het al er wordt een Lo van gemaakt.
MICHIEL onwijs bedankt dat je me geholpen hebt om het borduurwerk af te krijgen.

Dit is de foto en hieronder het borduurwerk.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, Liefs Yvon





2 opmerkingen:

  1. mooi kaartje Yvon en wat eens schitterend borduurwerk, helemaal super, ik ben natuurlijk benieuwd naar je Lo tje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon wat erg dat je slecht slaapt kan goed begrijpen dat je dan niet vit bent.Mooi kaartje heb je gemaakt en het borduurwerk vind ik heel mooi ben benieuwd hoe het word als je het in de LO hebt verwerkt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...