zondag 5 maart 2017

Yes, eindelijk weer productie gemaakt

Yes, eindelijk na een roerige tijd, weer wat kaarten kunnen maken, een Lay Out zit nog in de pen, eh papier. Heb bij het forum van Creatijd namelijk een geweldige leuke opdracht gekregen, dus wordt vervolgt heb meen ik tot de 19de maart de tijd, dus wordt vervolgt.

Vanmiddag 2 verjaardagskaartjes gemaakt en de theekaart heb ik vrijdagmorgen gemaakt voor mij vriendin, met de uitnodiging voor zaterdag een high tea te doen. Dit is voor haar verjaardag gisteren. Bij een high tea hoort een theekaart. De achtergrond is met de gelliplat gemaakt, moet nog oefenen, heb hem wel al even maar nog niet echt gebruikt.


Verder nog twee verjaardagskaarten gemaakt met een mask techniek en eronder nog een keer de gelliplat gebruikt. hoop dat ik mijn mood heel snel terug krijg want verlang ernaar om weer veel boven te zitten, terwijl ik bezig ben, soms opkijkend naar buiten, Wat dagdromen.


Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Nou Yvon, fijn dat het weer wat beter met je gaat !!!!
    Je hebt in ieder geval weer mooie kaarten gemaakt !
    De gelli-plate heb ik ook, gebruik hem te weinig !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...