zaterdag 18 februari 2017

De harde werkelijkheid....

17-02-2017
Mijn gedachte werden werkelijkheid,
Om 17.11uur is er weer een ster bijgekomen.
Verdriet, om mijn lieve schoonvader, 
Het gemis komt nog,
Net als nog veel tranen, zullen volgen.
Precies 1 jaar en 19 dagen na het sterven van mijn eigen vader,
Is er voor mij geen man meer, waar ik pap tegen kan zeggen.
De harde werkelijkheid, komt bij me binnen,
De tranen vloeien nu rijkelijk,
Door dat besef, dat er geen pap meer is.
De keiharde realiteit,
Wat is het leven toch vaak ontzettend klote.
Om het zo te zeggen, zoals het is.
Het jaar is pas net begonnen
En al zoveel verdriet en zorgen gehad.
Als er daarboven echt iemand is,
Trap dan eens op die rem, het is voorlopig genoeg geweest.
Meer dan genoeg.
Schoonpap, als je boven bent, krijg je het druk.
Want er zijn er al veel voor je gegaan.
Doe vooral mijn mam en pap de groeten en geef ze een dikke kus.
Die ik jou straks ook nog heb gegeven. Helaas was je toen al niet meer onder ons. Maar je zal altijd in mijn hart blijven.
Schoonpap rust in vrede...
Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon,
    Je hebt heel mooi geschreven over je schoonvader !
    Wens jullie veel sterkte toe !
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte Yvon, ook voor je man en kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...